بازداشت دزدان موبایل قاپ رباط کریم در عملیات پلیسی

به گزارش رکنا ، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم صبح امروز با بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل قاپی در شهرستان رباط کریم، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی رباط‌کریم، با اقدامات فنی و تخصصی و راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس، یک باند ۳ نفره را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ زنگنه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس، به ۱۰ فقره سرقت در شهرستان رباط‌کریم اعتراف کردند که تحقیقات و بازجویی تکمیلی جهت کشف سرقت‌های بیشتر از این باند همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: تعامل بین مردم و پلیس موجب به وجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد و از شهروندان خواست حتی‌الامکان در اماکن عمومی و معابر از گوشی تلفن همراه خود استفاده نکنند و هر گونه موارد مشکوک از اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کدخبر: 799483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟