بازداشت 85 سارق و 147 نفر خرده فروش مواد مخدر در قم

به گزارش رکنا، سردار "بهادر اسماعیلی" اظهارداشت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، رده های تخصصی و اجرایی این فرماندهی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح شهرستان قم طی 72 ساعت به مرحله اجرا درآوردند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح در نقاط جرم خیز، 85 نفرسارق و 147 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در این رابطه 10 دستگاه خودرو، 33 دستگاه موتورسیکلت و 85 مورد سایر سرقت ها کشف شده است همچنین 34 دستگاه خودرو و 21 دستگاه موتورسیکلت توقیف و بیش از 19 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 18 هزار و 357 قلم انواع لوازم قاچاق کشف شده است.

رویکرد پلیس قم مبتنی بر اصل پیشگیری و عدم وقوع جرایم

سردار اسماعیلی، رویکرد پلیس قم را مبتنی بر اصل پیشگیری و عدم وقوع جرایم دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری، فرصت ارتکاب جرم را از بین می‌برد و مردم شریف استان قم، باید با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود با همکاری پلیس، دست سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان کوتاه کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از همکاری صمیمانه مردم متدین شهر قم قدردانی و تصریح کرد: اجرای چنین طرح هایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت،توزیع انواع موادمخدر ،قاچاق کالا و احتکار با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند.

کدخبر: 799103 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟