شناسایی شرکت تولیدی شوینده متخلف

به گزارش رکنا، در بازرسی سرزده مدیرکل تعزیرات حکومتی از تولید کنندگان شوینده مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال گرانفروشی و احتکار یکی از شرکت‌های تولیدی شوینده محرز وصورت جلسه شد.

حسب گزارشات رسیده مبنی بر گرانفروشی مواد شوینده یکی از شرکت‌های تولیدی، مرضیه یونسی سرپرست تعزیرات حکومتی به همراه یکی از روسای شعب با همکاری بازرسین صمت به صورت سرزده ازیکی از شرکت‌های تولیدی شوینده بازرسی کردند. دربازرسی از این شرکت گرانفروشی مایع دستشویی محرز وصورتجلسه آن به امضای حاضرین رسید. به محض ارسال گزارش تخلف از سوی صمت تعزیرات حکومتی در کمترین زمان به پرونده رسیدگی ورای مقتضی را صادر خواهد کرد.

برخورد تعزیرات حکومتی

تعزیرات حکومتی ضمن قدردانی از واحد‌ها وشرکت‌های قانونمند که در این شرایط سخت با رعایت انصاف و قانون موجبات تامین آرامش بازار را فراهم می‌کنند، با واحد‌هایی که با تخلف خود تلاش دیگران را زیرسوال برده و اسباب نارضایتی مردم را فراهم میکنند به شدت برخورد می‌کند.

ازمردم عزیزبابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم وتقاضا داریم درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ وتارنمای t۱۳۵.ir اعلام نمایند.

کدخبر: 797769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟