دستگیری عاملان فروش سلاح و مواد مخدر در جنوب تهران

به گزارش رکنا،  سرگرد "محمد زیدی" در تشریح جزییات این خبر گفت:در اوایل هفته گذشته خبری در خصوص فروش اسلحه و مواد مخدر توسط فردی در حوالی اتوبان "تندگویان" دریافت کردیم که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و تعقیب مراقبت های شبانه روزی  مشخص شد متهم با همکاری 2 همدستش به تهیه و توزیع مواد مخدر و سلاح می پرازد  که با هوشیاری ماموران مخفیگاه  این افراد  در حوالی دهکده "توحید" شناسایی و با اخذ دستور قضائی  صبح گذشته در یک عملیات مشترک ماموران پایگاه هفتم  و مرکز عملیات این پلیس   به مخفیگاه متهمان  اعزام و موفق شدند هر 3 متهم را دستگیر کنند.

متهمان جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند

زیدی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی به همراه خشاب مربوطه،9 عدد فشنگ جنگی و حدود 2 کیلو و 500 گرم  تریاک  و سایر آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با اعتراف به بزه انتسابی  جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند خاطر نشان کرد:پلیس همواره و با هوشیاری کامل با کسانی که بخواهند سلامت و ارامش شهروندان را به مخاطره اندازند برخورد جدی صورت خواهد داد و  از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

کدخبر: 795478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟