انهدام باند سارقان حرفه ای در ارومیه

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن شیخ نژاد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال منازل سیم کابل برق و اماکن خصوصی در سطح شهرستان ارومیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس انتظامی شهرستان ارومیه قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد چند جوان به وسیله یک دستگاه خودروی پیکان وانت اقدام به پرسه‌زنی در محلات سطح شهرستان کرده و اقدام به سرقت سیم و کابل برق منازل خانه باغ‌ها، موتورسیکلت، دوچرخه و اموال موجود در ساختمان های درحال ساخت فاقد نگهبان می‌کنند.

فرمانده انتظامی ارومیه گقت: تلاش شبانه‌روزی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه تحقیقات صورت گرفته انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی سه سارق حرفه ای در این خصوص شناسایی و متهمان در یک عملیات غافلگیرانه در داخل مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ شیخ نژاد با اشاره به کشف بیش از سه میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان در این سرقت‌ها، گفت: متهمان که پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتن در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی شهروندان در سطح شهرستان ارومیه و فروش قسمتی از اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.

وی بیان کرد: در این رابطه سه مالخر اموال مسروقه سارقان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی کشف شد.

سرهنگ شیخ نژاد گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 795091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟