بازداشت دزدان لوازم داخل خودرو در شهرک قدس

به گزارش رکنا،  سرهنگ محمدقاسم طرهانی اظهار داشت: در پی افزایش سرقت محتویات خودرو در شهرک قدس رسیدگی به موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار عملیات کلانتری این محل قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات تردد متهمان را شناسایی کردند افزود:حین گشت زنی در ساعات حضور متهمان و در نقاط جرم خیز به یکدستگاه خودرو سواری با راننده و سرنشین که در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده بودند مشکوک می شوند و ابتدا شماره پلاک خودرو استعلام که مشخص شد دارای سابقه سرقت است که سریعا جهت دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه با هوشیاری و درایت ماموران متهمان غافلگیر و دستگیر شدند ادامه داد: در بررسی اولیه از داخل خودرو متهمان آلات و ادوات سرقت و تعدادی لوازم خودرو سرقتی اعم از ضبط و باند و مدارک غیر کشف شد که متهمان 35 و 38 ساله در تحقیقات پلیسی به سرقت خودرو از شرق تهران و سرقت محتویات خودرو با همدستی یکدیگر معترف که تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد:پرونده و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

کدخبر: 791249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟