بازداشت ۵ سارق در اهواز

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری گفت: پس از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در اهواز، بررسی موضوع و بازداشت سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.بازداشت ۵ سارق در اهواز

وی افزود: ماموران پاسگاه لامی اهواز با گشت زنی فعال و هدفمند، خودرو ۳ سارق را شناسایی و در عملیاتی آن‌ها را بازداشت کردند.

سرهنگ کشوری به کشف یک دستگاه خودرو تیبا ۲ که به صورت سرقت مسلحانه در یکی از مناطق اهواز به سرقت رفته بود، اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند.

به گفته سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز؛ متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۱۰ فقره سرقت شامل؛ ۲ فقره مسلحانه و ۸ فقره سرقت به عنف اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این کلانشهر اشاره و اضافه کرد: بررسی موضوع و بازداشت سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۹ اهواز با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند هویت ۲ سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی کردند، افزود: متهمان پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ کشوری؛ ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ عدد باتری خودرو کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز گفت: متهمان این پرونده‌ها به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

کدخبر: 784306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟