بازداشت 3 موبایل قاپ حرفه ای با 30 گوشی سرقتی در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در شهرک قدس به روش موبایل قاپی توسط یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 134 شهرک قدس بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات تردد و حضور سارقان را شناسایی کردند، افزود: ماموران، حین گشت زنی در نقاط جرم خیز و محل حضور سارقان به یکدستگاه موتورسیکلت سه ترک با پلاک مخدوش مشکوک که مشاهده شد یکی از متهمان پیاده و در حال زاغ زنی شهروندی بوده و اقدام به سرقت تلفن همراه وی کرده و سوار بر موتورسیکلت متواری شدند که پلیس سریعا وارد عمل می شوند، سارقان که با حرکت خلاف جهت در خیابان، سعی داشتند به فرار خود ادامه دهند، به علت بالا بودن ترافیک با خودرویی برخورد و زمین گیر و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در بررسی اولیه از متهمان 3 دستگاه تلفن همراه سرقتی و دو قبضه سلاح سرد و کلاه و دستکش و... کشف شد، تصریح کرد: متهمان 18 الی 20 ساله که یکی از آنها از اتباع کشور همسایه بود در در تحقیقات اولیه به جرم خود و موبایل قاپی در شمال تهران به خصوص شهرک قدس با همدستی یکدیگر و 30 فقره سرقت مشابه تا کنون اعتراف کردند و تعدادی از مال باختگان نیز  شناسایی شدند.

موقوفه ای با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 783630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟