بازداشت 17 نفر از اراذل و اوباش پردیس

به گزارش رکنا، سرهنگ بهزاد عبدیان گفت: از ابتدای سال جاری ، این طرح به صورت هدفمند ، برنامه ریزی شده و با قاطعیت در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد که تعداد 17 نفر از مخلین نظم و آسایش عمومی دستگیر شدند.

 سرهنگ "بهزاد عبدیان "درطرح برخورد با اراذل و اوباش ، پلیس پردیس موفق شد تعداد 17نفر از مخلین نظم و امنیت که اقداماتی از قبیل درگیری های خیابانی،ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت نوامیس ، تهدید، فحاشی و قدرت نمایی در فضای مجازی و حقیقی انجام داده بودند را دستگیر وتعداد 28 نفر از اراذل اوباش احضار واخذ تعهد کنند.

در ادامه فرمانده انتظامی پردیس اعلام کرد در این دستگیری ها چندین13 قبضه سلاح سرد(چاقو ، قمه ، شمشیر،چماق) و7قبضه سلاح گرم از اوباش کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

"عبدیان " گفت آنهایی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می نمایند و با درگیری و عربده کشی قصد ایجاد رعب و وحشت دارند ، بدانند نیروی انتظامی در کنار مرجع قضایی با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام و قانون شکنی به آنها را نخواهد داد.

سرهنگ عبدیان اظهار داشت : اوباش گری و مزاحمت خیابانی معضل جدیدی نیست اما آنچه که این روزها خانواده ها و کارشناسان مسائل اجتماعی را بیشتر از گذشته نگران کرده، روی آوردن برخی از جوانان و نوجوانان به کارهای خلاف عرف و قانون است که زمینه را برای ورود آنها به جرگه اوباش گری و انگشت نما شدن هموار می کند.

در پایان فرمانده انتظامی پردیس از شهروندان خواست در کلیه ساعات شبانه روز هرگونه اخبارمربوط به فعالیت مجرمانه اراذل و اوباش را با شماره 110 اطلاع رسانی و با شماره 197 پلیس ما باشند.

 

کدخبر: 783564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟