دستگیری 150 نفر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی قزوین

به گزارش رکنا، سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در یک ماه در سطح استان  اجرا شد که موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه کشف و دستگیری شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در اجرای این طرح مقدار 10 کیلو و 300 گرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد 110 نفر توزیع کننده مواد مخدر و معتاد دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: در این طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به دستگیری 40 نفر سارق و کشف 12 فقره خودرو و موتور سیکلت سرقتی  از سارقان و مالخران شدند.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین ادامه داد: بازدید از 50 باب واحد صنفی و پلمب 13 واحد صنفی متخلف و کشف یک‌هزار و 300 عدد انواع قرص‌های روانگردان و غیرمجاز از دیگر اقدامات و توفیقات پلیس در راستای اجرای طرح بوده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای افزایش ایمنی ترددهای درون شهری و امنیت عابران پیاده 30دستگاه موتور سیکلت و خودرو متخلف توقیف شدند، خاطر نشان کرد: در اجرای طرح موفق به دستگیری تعداد 150 نفر اتباع افغانی که به صورت غیرقانونی در استان اقامت داشتند، شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: کشف تعدادی آلات و ادوات مصرف و توزین، مقادیری مشروبات الکلی و کشف  10 تیغه سلاح سرد و اسلحه شکاری از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بوده است.

ابراهیمی ضمن تشکر از همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی تصریح کرد: برای حفظ امنیت شهروندان و جلوگیری از وقوع هرگونه تخلف توسط افراد متخلف، برخورد با متخلفان بصورت مستمر و منظم در دستور کار پلیس است.

کدخبر: 781706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟