بازداشت 67 شرور خطرناک در بهارستان

به گزارش رکنا، سرهنگ علیزاده با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهرستان گفت: طرح امنیت امحله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز بهارستان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا و اوباش مطرح که به صورت سازمان یافته به شرارت می پرداختند، شناسایی شدند.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت رده های مختلف انتظامی به اجرا در آمد ، 67 نفر از اراذل و اوباش معروف شهرستان در این طرح دستگیر  و تعداد 44 قبضه سلاح سرد و مقدار 500 گرم انواع مواد مخدر در این زمینه کشف شد.

معرفی متهمان به مرجع قضایی

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی ، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد،نگهداری و توزیع مواد مخدر ،شرکت در نزاع های دسته جمعی و ... را در پرونده کیفری خود دارند؛ تصریح کرد:متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد خاطرنشان کرد: با مجرمان ،اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می شود.

کدخبر: 780674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟