دستگیری سارق و کشف 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی

سرهنگ " جلیل موقوفه ای " اظهار داشت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت از حوزه کلانتری 103 گاندی خصوصا موتورسیکلت های مدل بالا مراتب در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفت .

به گزارش رکنا، وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری 103 گاندی طی رصد دوربین های مداربسته محل های سرقت و تحقیقات صورت گرفته هویت متهم را که از سابقه داران سطح حوزه بوده شناسایی و مشخص شد متهم با تخریب قفل و سوئیچ موتورسیکلت ها ، آنها را سرقت می کند.

این مقام انتظامی با بیان این که سارق اکثرا موتورسیکلت های گران قیمت راسرقت می کرد، ادامه داد: با افزایش گشت زنی های انتظامی، متهم در حین تردد غافلگیر  و دستگیر شدودر بررسی های بیشتز از مخفیگاه متهم 2  دستگاه موتورسیکلت سرقتی که قطعات آن باز شده و متهم قصد فروش آن را داشت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران  تصریح کرد: متهم در کلانتری در تحقیقات فنی پلیسی به بزه انتسابی معترف و اظهار کرد،   موتورسیکلت ها را سرقت و پس از خرد کردن قطعات آنها را به مالخر می فروخته است

  سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهم دارای سوابق سرقت بوده در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم ادامه دارد و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 762975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟