انهدام باند سارقان احشام شهرستان ری

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی سرقت 8 راس گوسفند و 7 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند طی یک ماه در چندین مرحله از یک دامداری در روستای قوچ حصار شهر ری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری 131 شهرری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به وجود سگ های نگهبان در محل،   در بررسی ها مشخص شد سگ ها در زمان سرقت هیچ پارسی نمی کردند احتمال آشنا بودن سارق یا سارقان متصور بود لذا با تحقیقات تخصصی تیم عملیاتی کلانتری 131 شهرری سارق که یک فرد از اتباع افاغنه شاغل در دامداری بود را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ جلیلیان در ادامه با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام شده ضمن بزه ارتکابی همدستان خود را معرفی کرد و  اعلام داشت: متهم دستگیر شده بعد از تعطیلی از دامداری با همدستی 2 ساق در نیمه های شب از روی دیوار وارد دامداری می شده  و در 8 مرحله در روزهای مختلف اقدام به سرقت گوسفند وگوشی تلفن کارگرانی که در حال استراحت بودند می کرد و همدستان دیگر متهم که ازاتباع افغان بودند نیز طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با بیان اینکه تمامی متهمان به سرقت 7 دستگاه گوشی و 8 راس گوسفند معترف شدند گفت:در این رابطه 8 شاکی مراجعه و نسبت به متهمان اعلام شکایت کردند و متهمان پس از تحقیقات و تشکیل پرونده سارقان تحویل مراتجع قضائی شدند.

کدخبر: 751699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟