انهدام باند جعل پول در بوشهر

سرهنگ سید علی مهدیان اظهار کرد: در پی گزارشاتی در خصوص جعل اسکناس در شهرستان جم ،موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان جم قرار گرفت .

به گزارش رکنا، وی تصریح کرد: با رصد و اقدامات اطلاعاتی مامورین کلانتری ۱۱ ولایت با همکاری مامورین پلیس آگاهی  شهرستان دو نفر از اعضای باند جاعلین فعال در جعل اسکناس، شناسایی و پس از کسب دستور قضایی در بازرسی از منزل آنها، مبلغ یک میلیاردو ششصدو هشتاد میلیون ریال (معادل  ۱۶۸ میلیون تومان )اسکناس جعلی کشف  و متهمین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جم در ادامه گفت:  متهمین در تحقیقات بعمل آمده بیان داشتند از طریق فضای مجازی طعمه های خود را شناسایی و معاملات خود را از طریق فضای مجازی انجام می دانند و برای خرید اجناس خود پس از مراجعه و مشغول نمودن ذهن فروشنده به بهانه پرداخت نقدی ، وجوه را پرداخت نموده و به سرعت محل را ترک می کردنند . متهمین جهت عدم شناسایی ، خرید و معاملات خود را در نقاط مختلف کشور انجام می دادند.

مهدیان بیان کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 وی اضافه کرد: همشهریان می توانند هرگونه اطلاعات خود در زمینه فعالیت غیرمجاز افراد در رابطه با موضوع فوق را از طریق تماس با ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

کدخبر: 748030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟