کشف 5 فقره سرقت مغازه در تهران

سرهنگ کارآگاه "کیانوش ناصری" بیان داشت: در پی وقوع سرقت از یک واحد تجاری و ربودن 150 دستگاه پمپ آب پرونده ای تشکیل و به دستور مرجع قضائی پرونده به جهت کشف و پی جویی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: پس از دریافت پرونده بدوا کارآگاهان عازم محل وقوع جرم می شوند و با انجام تحقیقات میدانی و جمع آوری مدارک صورت گرفته مشخص گردید 3 مرد جوان با یک دستگاه خودروی نیسان و بعد از تخریب قفل و کرکره محل وقوع جرم اقدام به ربودن اموال شاکی کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با  جمع آوری سرنخ های موجود، به دست آوردند فردی در نسیم شهر قصد فروش پمب های شاکی را دارد  که با تحقیقات علمی هویت متهم شناسایی و به دست آمد فروشنده پمب هایکی از سارقان بنام و حرفه ای مغازه و اماکن می باشد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه متهم با یک دستگاه خودروی نیسان در غرب تهران دستگیر می شود،  ابراز داشت: در ادامه تحقیقات به دست آمد خودروی نیسان سرقتی بوده و به روش زورگیری به سرقت رفته است.

سرهنگ ناصری با بیان اینکه در عملیات های دیگری همدستان متهم و مالخر اموال سرقتی دستگیر شد،  افزود: متهمان به 5 فقره سرقت مشابه معترف و با دستور قضائی   روانه زندان شدند.

کدخبر: 741076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟