قتل عام خانوادگی در تهران / کشف اجساد در خانه

به گزارش رکنا، سیزدهم اسفند سال گذشته جسد زن میانسال ایرانی  و شوهر افغانی او در حمام خانه شان   در طبقه پنجم ساختمانی در بلوار ابوذر پیدا شد. این در حالی بود که در بازرسی خانه ، آنها بقایای جسد دختر جوان خانواده را در بشکه اسیدی که در آنجا قرار داشت پیدا کردند.

شواهد نشان می داد 40 روز از این جنایت گذشته و هیچ اثری از دختر دیگر خانواده نبود. این دختر اختلاف شدیدی با مادرش داشت. با کشف این سرنخ ، دختر جوان تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. با اعتراف او راز این جنایت فاش شد و دو مرد که همدست او بودند نیز بازداشت شدند.

متهمان روانه زندان شده و چند روز پیش برای آخرین دفاع به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. عامل اصلی این جنایت ها به بازپرس پرونده گفت : دختر خانواده و پسر مورد علاقه او نقشه این جنایت را طراحی کرده و گفتندبابت هر قتل هر کدام 150 میلیون تومان به من می دهند. آن شب به عنوان میهمان به آن خانه رفتم. ابتدا با ضربه جام کریستال آن زن و شوهر را که کشتم. دختر زن میانسال را هم  با دارو بیهوش کردم و بعد از آنکه با سیم  شارژر خفه اش کردم ،جسد را در بشکه اسید انداختم.

دختر خانواده نیز در دفاع از خود گفت :با مادرم اختلاف داشتم و باعث شد از او کینه به دل بگیرم. دوربین های مداربسته خانه را قطع کردم تا صحنه قتل ضبط نشود. حتی بعد از قتلها، شیرینی میان همسایه ها تقسیم کردم.

سومین متهم پرونده هم  مدعی شد که هدفشان فقط سرقت بوده و فکر نمی کرد که سه قتل رقم بخورد .

والدین مرد افغان برای قاتل قصاص خواستند. پدر زن میانسال و دختر دیگر این زن، برای قاتل قصاص خواستد اما دختر مقتول را بخشیدند.

حبیب ا... صادقی ،  بازپرس شعبه چهارم دادسرای  جنایی تهران در این باره به جام جم گفت : پرونده متهمان با صدور جلب به دادرسی برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد .

کدخبر: 732807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟