مستاجری که کلاهبردار از آب درآمد

سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: فردی سودجو با مراجعه به درب منزل شهروندان در مناطق مختلف کاشمر اظهار می‌کند به‌تازگی در این میلان مستاجر شده‌ام و تقاضای برخی وسایل از جمله هاون برنجی، نردبان فلزی و دیگ(جهت درست کردن غذای نذری) جهت استفاده موقت می‌کند که متأسفانه برخی از شهروندان به این فرد اعتماد کرده و وسایل مذکور و درخواستی را در اختیار وی قرار می‌دادند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی کاشمر افزود: مستاجر قلابی از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده و وسایل دریافتی را به سرقت می‌برد که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۲ قائم قرار گرفت.

وی گفت: ماموران تجسس کلانتری ۱۲ قائم با اشراف اطلاعاتی این فرد را به همراه چهار مالخر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

احمدی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به ۴۰ فقره سرقت هاون برنجی، ۱۵ فقره سرقت نردبان فلزی و تعدادی دیگ مسی و روحی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کاشمر از شهروندان خواست؛ ضمن عدم اعتماد به افراد غریبه مراقب ترفندها و حیله‌های سارقان باشند و هرگونه مورد مشکوک را سریعا به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام کنند.

کدخبر: 732668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟