گرداننده صفحات اینستاگرامی منتشر کننده اکاذیب علیه کارکنان یک اداره دولتی دستگیر شد

سرهنگ‌ حسن کیخا رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از کارکنان یکی از ادارات استان و مطرح نمودن شکایتی مبنی بر اینکه مطالبی کذب و به دور از واقعیت بر علیه ایشان در دو صفحه اینستاگرام منتشر شده، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به اینکه صفحه مورد‌ نظر با انتشار اخبار کذب موجب تشویش اذهان عمومی شده بود، کارشناسان پلیس فتا طی اقداماتی فنی و تخصصی توانستند متهم را در فاصله زمانی کوتاه شناسایی کنند و پس از هماهنگی قضایی وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کنند.

وی در ادامه افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد ولی با مشاهده مدارک و مستندات موجود در پرونده صراحتاً به بزه انتسابی خود اقرار کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.irو یا با شماره گیری 096380 مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام نمایند.

کدخبر: 732141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟