دستگیری سارقان تحت پوشش تست کرونا

سرهنگ کاووس محمدی چهارشنبه ١٤ مهر در حاشیه بازدید خبرنگاران از کشفیات ۶ ماهه ناجا در فارس، در خصوص دستگیری سردسته و دو عضو یک باند سارق تحت پوشش انجام تست کرونا ، توضیح داد: این افراد در یازده استان و شهرهای بزرگ منجمله مشهد و شیراز، با پوشش لباس پرستاری شهروندان را در نقاط مختلف و خلوت شهر اغفال کرده و به بهانه انجام تست کرونا، اموال آنان را به سرقت می‌بردند.

به گزارش رکنا، محمدی گفت: برای پرونده فوق نیاز به حضور سه پلیس تخصصی اطلاعات و امنیت، فتا و آگاهی بود تا از تجهیزات و توان فنی هر کدام در کمیته‌ای مشترک استفاده کرده و نهایتا این افراد را در دیگر استان‌ها دستگیر کنیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد که با به کارگیری تجهیزات فنی عملیات پلیسی انجام و سر دسته باند مورد نظر در مشهد دستگیر شد.

معاون اجتماعی ناجا همچنین خواستار همکاری مردم با پلیس در راستای برخورد با کسانی که ناامنی ایجاد می‌کنند شد و گفت: پلیس حاضر است گلوله به سینه‌اش بخورد و خونش روی سنگفرش بریزد اما مردم کوچکترین احساس ناامنی نداشته باشند.

محمدی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه‌ها در اطلاع رسانی آسیب‌های موجود در فضای مجازی، خواستار تبیین بیشتر هشدارهای پلیس در این باره برای مردم شد و افزود: طی دو سال گذشته تاکنون آسیب‌هایی که ذهن مردم را به خود مشغول می‌کند به عنوان یک سرفصل امنیتی احصاء و به شکل ویژه برای ساماندهی آنها ورود کرده‌ایم.

او همچنین از دستگیری یک زورگیر در شیراز خبر داد و گفت: این فرد با یک اسلحه کمری اقدام به اخاذی حتی از سوپری‌ها می‌کرده است.

معاون اجتماعی انتظامی فارس خصوص محدودیت‌های مرتبط با شیوع کرونا نیز گفت: پلیس تابع ستاد ملی کروناست و طبق دستورالعمل‌ها رفتار می‌کند و در صورت تردد ضروری، افراد با داشتن مدارک و اسناد، از دادن جریمه معاف می‌شوند.

کدخبر: 727302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟