نصب عکس های یک زن در روستای چابکسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: فردی که با نیت انتقام جویی نسبت به نصب تصاویر خصوصی خانمی در سطح معابر اقدام می‌کرد، توسط پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: فردی که با نیت انتقام جویی نسبت به نصب تصاویر خصوصی خانمی در سطح معابر اقدام می‌کرد، توسط پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.

عکس های برهنه یک زن در چابکسر آبرویش را برد

به گزارش رکنا، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی اظهار داشت: انتشار تصاویر خصوصی افراد روش درستی برای تسویه حساب‌های شخصی نیست و با افراد متخلف در این حوزه برابر قانون برخورد می‌شود.

وی در ادامه گفت: در پی شکایت یک خانم مبنی بر اینکه فردی در معابر یکی از روستاهای بخش چابکسر نسبت به چاپ و نصب تصاویر خصوصی وی در معابر اقدام کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و تخصصی و انجام تحقیقات از شاکی، متهم این پرونده را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم که مردی ۲۹ ساله است در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود از این کار را انتقام جویی در خصوص رد درخواست شاکی برای ازدواج عنوان کرد.

سرهنگ جوانمردی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی اذعان داشت: پلیس با افرادی که در فضای مجازی و حقیقی اقدام به هتک حیثیت، فحاشی، تهدید و یا مزاحمت برای مردم می‌کنند، برابر قانون برخورد می‌کند.

کدخبر: 724649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟