فیلم کامل وحشت آفرینی شرور کرجی با قمه  ! /  او با  گلوله پلیس کشته شد
حجم ویدیو: 6.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، دو روز قبل فیلم درگیری پلیس با یک شرور در مهر شهر کرج در فضای مجازی منتشر شد که در این فیلم دیده می شد متهم تحت تعقیب با اصابت گلوله پلیس جان خود را از دست داد.

در حالی که گفته می شد این متهم هنگامی مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفته بود که روی زمین افتاده بود،سردار محمدیان در توضیح این اتفاق گفت گفت:«فردی که به وسیله قمه به مغازه یکی از شهروندان حمله کره بود و به اموال آنها آسیب زده بود . اموالی را سرقت کرده بود؛همچنین 4 نفر شامل 3 آقا و یک خانم را مجروح کرده بود.گشت کلانتری در محل حاضر شد و با تیراندازی هوایی و توانمندی پلیس فرد را زمین گیر کردند که تحرکات فرد باعث شد گلوله از اسلحه پلیس شلیک شود و به متهم برخورد کند.کلیه مستندات در اختیار مردم قرار گرفت و کار پلیس شفاف است.این مستندات در اختیار دادستانی و رده های پلیس هم قرار گرفته است.»

بعد از توضیح سردار محمدیان کلیپ کامل درگیری این شرور به نام م.ج مشهور به "کلاغ مهرشهر"  منتشر شد.

در این کلیپ دیده می شود که این فرد وارد یکی از سوپرمارکت های منطقه شده و با صاحب مغازه درگیر می شود.این فرد با وساطت مشتریان دیگر به بیرون از مغازه هدایت می شود اما مجددا به مردم و مغازه دار حمله می کند.سپس در حالی که برهنه شده بود،به خودروهای رهگذران با قمه حمله کرد.

هم زمان با این اقدامات وی،پلیس گشت در صحنه حاضر شد و اقدام به دستگیری کردند که این شرور در جریان این درگیری ها جان خود را از دست داد.

کدخبر: 718790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟