اعتراف شیطانی 3 پسر عمو در تهران ! + جزییات تلخ و عکس ها

تجاوز به پسر نوجوان در تهران اتفاق افتاد. به پسر 14 ساله در سرویس بهداشتی مجتمع نیمه ساز تجاوز کردند. عاملان تجاوز دستگیر شدند. متهمان تجاوز 3 پسر عمو با سن های حدودا 17 و 18 ساله هستند.این 3 پسر عمو به پسر 14 ساله تجاوز و جرم خود را گردن نمیگیرند.

 رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال شکایت پسر 14ساله ای به نام بهراد که همراه پدرش به پلیس آگاهی فشم رفته بود آغاز شد.

 پسر نوجوان به ماموران گفت :ما سالهاست در یکی از روستاهای منطقه فشم زندگی می کنیم. ظهر بود و من در حال بازی در یکی از کوچه های روستا بودم که سه پسر عمو که از بستگان دورمان هستند سراغم آمدند. یکی از آنها به زور مرا به سرویس بهداشتی یک مجتمع نیمه ساز برد و آنجا آزارم داد .دو پسر عموی دیگر نیز مرا آزار دادند و .

 پدر بهراد نیز گفت: وقتی پسرم به خانه برگشت حال خوبی نداشت. ماجرا را از او پرسیدم و متوجه شدم که تحت آزار سه پسرعمو قرار گرفته است .سه پسر عمو که حدود 17یا ۱۸ سال سن دارند از بستگان دورمان هستند و قبلا نیز از خانواده ما کینه به دل داشته اند .گمان می کنم به همین خاطر پسرم را آزار داده‌اند .

با این شکایت سه پسر عمو که ۱۷ و ۱۸ ساله بودند ردیابی و بازداشت شدند .یکی از آنها گفت: قبول دارم بهراد را به سرویس بهداشتی بردم و او را اذیت کردم اما من به او تجاوز نکردم. دو پسر عموی دیگر اما مدعی شدند در این ماجرا دستی نداشته اند.

چون خانواده شاکی چند شاهد را معرفی کردند که می گفتند سه پسرعمو را همراه هم دیده اند برای هر سه متهم کیفرخواست صادر و پرونده شان برای رسیدگی به  شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه، پدر بهراد برای متهمان درخواست اعدام را مطرح کرد و آنها جرمشان را منکر شدند.  اما چون سه متهم هنگام ارتکاب جرم زیر ۱۸ سال داشتند برای بررسی رشد و کمال عقلی به پزشکی قانونی معرفی شدند.

 وقتی کارشناسان پزشکی قانونی  پس از معاینات بالینی ،اعلام  کردند سه متهم  هنگام ارتکاب جرم زیر به ۱۸ سال داشتند و از رشد و کمال عقلی برخوردار نبوده‌اند ،پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه شاکی که پرونده بار دیگر درخواست اشد مجازات را مطرح کرد.

پدر بهراد گفت: پسرم فقط 14سال داشت که مورد آزار قرار گرفت و ین ماجرا تاثیر بدی در روحیه اش گذاشته است. من از هر سه متهم شاکی هستم.

 اما متهمان که با قرار وثیقه آزاد بودند  جرمشان را گردن نگرفتند.

 نخستین متهم گفت :من چیزی از آن ماجرا به خاطر ندارم و اصلاً آن روز بهراد را ندیده  بودم .او  به دروغ  و به خاطر اختلاف های قبلی با ما چنین ادعایی را مطرح کرده است .

 متهم دیگر نیز گفتند: ما از ابتدا هم گفته بودیم بی‌گناه هستیم و در این ماجرا دستی نداشتیم.  اما چون شاهدان  گفته بودند همیشه ما را کنار هم دیده اند بی دلیل بازداشت شدیم.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 715980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟