شلیک گلوله های پلیس سارق خودرو را متوقف کرد

سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند"  بیان داشت: ساعت 2330 دقیقه نهم مرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خیابان "خاوران" به یک دستگاه خودرو پراید به همراه راننده مظنون شده که با استعلام از مرکزپیام مشخص گردید خودرو پنجم مرداد ماه از محدوده کلانتری 121 سلیمانیه سرقت شده است.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: کارآگاهان سریعا به راننده خودروی مسروقه دستور ایست داده که وی پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز به سمت بزرگراه بعثت شرق متواری و باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری می گردد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: کارآگاهان با هماهنگی مرکز پیام و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودرو دستور توقف و ایست داده که متاسفانه توجهی نداشته و با سرعت بسیار زیاد و خطر آفرین به فرار ادامه می دهد. افسراکیپ به منظور جلوگیری از خسارت های احتمالی و هشدار با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوایی در فواصل زمانی و مکانی نموده اما راننده خودروی مسروقه کماکان بدون توجه به هشدارها به سمت خیابان های فرعی فرار می کند.

وی با اشاره به اینکه در نهایت با شلیک چند تیر هوایی خودروی متهم متوقف و بلافاصله راننده خودرو دستگیر شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار  معاونت سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 709823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟