دستگاه مودم سرقت سارق سابقه دار را گرفتار کرد

سرهنگ کاراگاه "احمد نجفی"  در توضیح خبر گفت: مدتی قبل مردی به اداره بیستم پلیس آگاهی مراجعه  و از سرقت لوازم داخل خودرواش به مبلغ ۸۰ میلیون تومان شکایت کرد. بدنبال شکایت مرد جوان تحقیقات از سوی کاراگاهان پلیس آغاز شد.

به گزارش رکنا، وی در ادامه افزود : در تحقیقات محلی مشخص شد محل سرقت فاقد دروبین مداربسته است و در ادامه بررسی ها مشخص شد مودم سرقتی در اختیار مرد جوانی به نام حسن است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: پس از هماهنگی های قضائی، متهم جوان در خوابگاهی در تهران دستگیر شد. حسن ابتدا منکر استفاده از مودم سرقتی بود اما در ادامه تحقیقات مدارکی بدست آمد که نشان می داد حسن با متهم‌ سابقه داری که ۱۶ سابقه کیفری در پرونده خود دارد در ارتباط است.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران اضافه کرد: با بدست آمدن مدارک جدید حسن به ناچار به خرید اموالی از قبیل گوشی موبایل و سیم شارژ و مودم از متهم سابقه دار به نام ایمان اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه نجفی در پایان گفت: بدین ترتیب کاراگاهان وارد عمل شده و ایمان را در یکی از شهرستان های اطراف تهران بازداشت کردند. وهر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 709821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟