دستگیری کلاهبردار 30 میلیاردی در بوئین زهرا

سردار علی گفت: درپی مراجعه 2 نفر از کشاورزان به پلیس آگاهی بوئین زهرا و اعلام اینکه یک نفر با به کارگیری روش‌های متقلبانه در خرید غلات مبلغ 29 میلیارد و 800 میلیون ریال از آنان کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، متهم ابتدا مقداری جو و گندم به صورت نقدی از مال باختگان خریداری و سپس با جلب اعتماد آنان چندین تن جو و گندم به ارزش 30 میلیارد خریداری می‌کند و بدون اینکه بهای آن را پرداخت کند متواری شده و تلفن همراه خود را خاموش کرده است.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام بررسی‌ها و اقدامات پلیسی فرد کلاهبردار را شناسایی و محل سکونت وی را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و مشخص شد، متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان جلفا، پلیس آگاهی استان قم نیز بوده که دستگیری فرد مجرم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان محل اختفای متهم در یکی از هتل‌های شهر مشهد شناسایی شد، عنوان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به این استان اعزام و با شناسایی مخفیگاه، او را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

ابراهیمی  با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی شده است از شهروندان درخواست کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران و شیادان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی در صورت برخورد با چنین افرادی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

کدخبر: 709793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟