ارجاع پرونده پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس به دادگاه کیفری

 روز دوشنبه سوم خرداد ماه سال جاری، دو نفر با استفاده از نارنجک‌ها ی دست‌ساز از روی پل فلاورجان به اتوبوس حامل بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در اتوبان منتهی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان حمله کردند.

به گزارش رکنا، با دستور جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، تیم حقوقی این باشگاه به سرعت اقدام به پیگیری فاجعه یادشده کردند و شکایت پرسپولیس در شعبه اول بازپرسی دادسرای فلاورجان علیه دو فرد دستگیرشده به جریان افتاد.

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، این پرونده در بازپرسی مورد رسیدگی قرار گرفت و قرار جلب به دادرسی در بازپرسی صادر شد و با تایید نماینده دادستان فلاورجان، کیفرخواست نیز علیه خاطیان صادر گردیده و به دادگاه کیفری جهت رسیدگی و تعیین مجازات، ارسال شده است.

جلسه رسیدگی به این پرونده ۱۰ مرداد برگزار خواهد شد

سایت باشگاه پرسپولیس در ادامه خبر خود نوشت: «این در حالی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز رای کامل خود در قبال این فاجعه را اعلام نکرده و تنها به محروم ساختن دو فرد حمله کننده به اتوبوس بسنده کرده؛ آن هم در زمانی که هیچ مسابقه‌ای با حضور تماشاگران برگزار نمی‌شود.

امیدواریم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با سرعت و حساسیت بیشتری، اقدام به صدور رای علیه متهمانی که با توجه به اسناد و مدارک، مشخص است طرفدار چه تیمی هستند، کند. باشگاه پرسپولیس از هیات فوتبال اصفهان و همچنین باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن شکایت کرده تا زوایای مختلف حمله به اتوبوس تیم در شهر اصفهان توسط مسئولان کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گیرد اما هنوز پرونده مفتوح مانده و منتظر رای نهایی است.»

کدخبر: 707309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟