بازداشت 3 سوداگر مرگ با 353 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پردیس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران  گفت: در پی کسب اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ در زمینه تهیه ،تولید و فروش و توزیع مواد مخدر ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در عملیات مشترک با همکاران پلیس مبارزه با  مواد مخدر ناجا پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به دستگیری متهمان و بازرسی از محل سکونت آنان در منطقه بومهن از توابع شهرستان پردیس کردند.

بازداشت 3 سوداگر مرگ در پردیس

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه افزود: در بازرسی صورت گرفته از محل، بیش از 73 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین ،80کیلو گرم مایع هروئین،200کیلو گرم کربنات پتاسیم که آماده بسته بندی و آماده توزیع بود کشف و ضبط شد .

این مقام مسئول بیان داشت : 3 نفر از متهمان که سابقه دار نیز بودند در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضائی تحویل شدند.

سردار "کیومرث عزیزی" در پایان ضمن تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر ،از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کدخبر: 705106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟