انهدام باند سارقان حرفه ای خودروها در شیراز

 صبح امروز سرهنگ "فرج شجاعی"  فرمانده انتظامی "شیراز" در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد درون خودرو در سطح شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری "22 آزادگان" شهرستان شیراز با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی موفق شدند در این خصوص 3 سارق حرفه‌ای که همدست هم بودند را شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی "شیراز" با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به 300 فقره سرقت قطعات انواع خودروها اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، 50 دستگاه ضبط و 70 دستگاه باند و سایر متعلقات مسروقه کشف شد.

سرهنگ"شجاعی" با اشاره به اینکه در این خصوص 4 نفر (2 مالخر و 2 رابط فروش) نیز دستگیر شدند، بیان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 4 میلیارد ریال برآورد کرده‌‍اند، به شهروندان توصیه کرد: چنانچه در سال گذشته و در سه ماهه اول سال جاری خودرو آنان مورد سرقت قرار گرفته و تا کنون کشف نشده است جهت پیگیری به کلانتری 22 واقع در شیراز- خیابان آزادگان- کوچه 5 مریم مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

کدخبر: 704986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟