هشدار جدی رییس پلیس تهران به مجرمان / هیچ حاشیه امنی برای مجرمان نباید ایجاد شود

سردار "حسین رحیمی" با تاکید بر اینکه باید با جرائم مختلف از جمله موضوع سرقت با شدت و قدرت برخورد شود، بیان داشت: موضوع سرقت، امنیت و احساس امنیت مالباخته و کسانیکه از این اتفاق با خبر می شوند را تحت الشعاع قرار می دهد.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مسئول برقراری امنیت و آرامش در جامعه است، گفت: مساله سرقت تاثیر مستقیم و بسزایی بر امنیت جامعه دارد و آرامش مردم را به مخاطره می اندازد؛ از این رو باید با دقت و سرعت موضوع سرقت در دستور کار کلانتری ها و پایگاه های آگاهی قرار گیرد.

وی افزود: بهترین، پویا ترین و کارکشته ترین نیروهایتان را در حوزه برخورد با موضوع سرقت و دستگیری سارقان قرار دهید و فراموش نکنید که مردم ولی نعمت ما هستند و ما خدمتگزار مردم هستیم.

سردار رحیمی با  تاکید بر اینکه با حضور فعال پلیس مجرمان نباید هرگز احساس امنیت و آرامش داشته باشند، عنوان داشت: هیچ مجرمی نباید در حوزه استحفاظی شما حاشیه امن داشته باشد.

وی افزود: باید در قبال همه ناهنجاری های جامعه خود را مسئول بدانیم و بی تفاوت از کنار آن عبور نکنیم.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه امنیت مقوله ای فرابخشی است، بیان داشت: سهم سایر دستگاه ها و سازمان ها در کاهش تخلفات را احصا نمایید و از آن ها مطالبه گری بکنید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مبارزه جدی و بی امان با سرقت و زورگیری باید در دستور کار همه کلانتری ها و پلیس آگاهی قرار بگیرد، عنوان داشت: نباید به هیچ وجه به سارقان و مالخران فرصت جولان بدهیم و لازم است آموزش های لازم در راستای مقابله با سرقت به اقشار مختلف جامعه داده شود.

کدخبر: 703931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟