عکس های زن مرودشتی دست به دست می شد / آبرویم رفت!

عکس های خصوصی زن مرودشتی وقتی در شهر پخش شد آبروی این زن رفت. مرد پلید که قصد بردن آبروی این زن را داشت سعی کرد با انتشار عکس های خصوصی این زن از او اخاذی کند.این مرد بی آبرو برای فریب زن مرودشتی عکس های خصوصی او را گرفته بود. زن جوان وقتی متوجه شد عکس های خصوصی اش پخش شده است و در شهر دست به دست می شود برای شکایت از این مرد پلید و بی آبرو نزد پلیس رفت و موضوع پخش شدن عکس های خصوصی را به پلیس مرودشت اطلاع داد.

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری عامل نشر اکاذیب و مزاحمت در شبکه اجتماعی واتساپ توسط کارشناسان پلیس فتا خبر داد و اظهار داشت: فضای مجازی جایی برای انتقام‌‌ جویی نیست و با خاطیان، برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پى شکایت خانمی مبنى‌ بر مزاحمت و نشراکاذیب از سوى شخصی ناشناس در فضای مجازی، رسیدگى به این پرونده ‌به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس‌فتا قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه به اظهارات شاکیه، ‌کارشناسان پلیس‌فتا اقدامات خود را آغازکردند و پس از بررسی‌هاى لازم مشخص شد متهم با ورود در یک گروه واتساپی اقدام به نشر اکاذیب بر علیه شاکیه کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان مرودشت با به‌کارگیری شگردهای فنی و پلیسی، متهم را مورد شناسایی قرار دادند و ضمن دستگیری، وی را به مراجع قضایی تحویل دادند.

سرهنگ سلیمانی  گفت: طی بازجویی های به عمل آمده، مشخص شد که  هدف متهم از این عمل مجرمانه، انتقام جویی و بی آبرو کردن شاکیه بوده است.

این مقام مسئول گفت: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.

کدخبر: 699967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟