بازداشت 3 جیب بر حرفه ای اتوبوس های بی آر تی در تهران

3 مرد که در اتوبوس های بی آر تی دست به سرقت می زدند دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران گفت: با مراجعه تعدادی از شهروندان به "کلانتری ۱۰۶ نامجو " مبنی بر سرقت اموالشان از قبیل گوشی همراه و وجوه نقد در ایستگاه بی آر تی، تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی پرونده ها مشخص شد که سرقت ها در ایستگاه بی آر تی اتفاق افتاده است، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت ها توسط 3 مرد جوان انجام شده و تعدادی از مال باختگان توانسته اند، چهره سارقان را به خاطر بسپارند.

بازداشت 3 سارق جیب بر

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: سارقان از شلوغی اتوبوس سوء استفاده می کردند و با تنه زدن و همکاری با یکدیگر اموال شهروندان را از جیب شان سرقت می کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: گشت زنی های محسوس و نامحسوس توسط ماموران عملیات کلانتری ۱۰۶ نامجو آغاز تا اینکه ماموران موفق شدند، سارقان را هنگام پرسه زنی مشاهده و بلافاصله آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ نادری با اشاره به اینکه تا کنون تعدادی از مال باختگان توانسته اند چهره سارقان را شناسایی کنند، افزود: متهمان در کلانتری به ۲۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند و هر 3 سارق به مرجع قضایی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 693058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟