بازداشت شرور تهرانی بخاطر درگیری دسته جمعی در پایتخت

شرور تهرانی که در یک درگیری دسته جمعی حضور داشت از سوی ماموران دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی گفت: به دنبال وصول پرونده از دادسرا مبنی بر جلب و دستگیری یکی از اراذل و اوباش پایتخت به اتهام درگیری دسته جمعی و انجام شرارت های متعدد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: دربررسی های اولیه مشخص شد این متهم از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت بوده و دارای سوابق متعدد شرارت و نزاع دسته جمعی ،عربده کشی است.

بازداشت شرور تهرانی

این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم در حوالی کوی نصر شناسایی و در عصرگاه روز 7 اردیبهشت ماه ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت پایتخت در یک تعقیب و مراقبت چند ساعته متهم را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

ردیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت درپایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد:پلیس با اشرافیت و رصد دقیق تحرکات اراذل و اوباش ، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اجازه قدرت نمایی را نخواهد داد و از شهروندان خواست تا با ارائه گزارش های خود به سامانه 110 ، پلیس را در این مسیر همراهی کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 682485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟