قاچاق تریاک از جنوب به تهران / مرد قاچاقچی از زن و بچه اش کمک گرفت

مرد جوان که همراه خانواده اش برای انتقال مواد مخدر به جنوب کشور سفر کرده بودند در مسیر بازگشت به پایتخت دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر " تهران " در رصد های اطلاعاتی به دست آوردند یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد با مسافرت به شهرهای جنوبی کشور مقادیری مواد مخدر به شهر تهران را دهد.

بازداشت باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر

وی افزود: ماموران پس تحقیقات تخصصی به دست آوردند، متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو 405 به همراه همسر و فرزندش به شهری های جنوبی کشور مسافرت و ضمت تهیه مقادیری مواد مخدر ، در حال بازگشت به شهر تهران است که با اعزام ماموران به محورهای مواصلاتی به شهر تهران، موفق شدند خودرو متهم را شناسایی و در بررسی از داخل آن مقدار 31 کیلو و 950 گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر " تهران" با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی 44 کیلو و 50 گرم تریاک نیز از مخفیگاه متهمان کشف شد، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، هر سه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی، برخورد قاطع با سوداگران مرگ را در اولویت کاری خود قرار داده و هرگز اجازه نخواهد داد امنیت و آرامش اجتماعی، به واسطه سودجویی سوداگران مرگ خدشه دار شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 678896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟