راز جنازه دختر 16 ساله در تهران / دستش شکسته بود

پیدا شدن جسد دختر 16 ساله در کنار منبع تصفیه آب سناریوی مرموزی را پیش روی ماموران پلیس تهران قرار داد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 6 عصر پنج شنبه 26 فروردین امسال ماموران کلانتری 146 در جریان پیدا شدن جسد دختر 16 ساله ای در منطقه تصفیه آب تهران قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

پیدا شدن جسد دختر 16 ساله در تهران

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند دختر 16 ساله ای در محدوده تصفیه آب تهران روی زمین افتاده و هیچ مدارکی در کنار وی نیست که در این مرحله بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت برای بررسی های فنی و پلیسی وارد عمل شوند.

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم تحقیقات را آغاز کردند و در گام نخست مسئولان محل تصفیه آب و مغازه داران هدف تحقیق قرار گرفتند تا این دختر جوان شناسایی شود که در ابتدا نگهبانان عنوان کردند که این منطقه با حصارهای فلزی محافظت می شود و برخی اوقات معتادان و کارتن خواب ها از بالای حصارهای این منطقه وارد محدوده تصفیه آب می شوند.

تیم پلیسی پی برد که نگهبانان منطقه تصفیه آب تهران در حال گشت زنی بودند که با جسد این دختر نوجوان روبرو می شوند که در ادامه مغازه داران اطراف این منطقه مورد تحقیق قرار گرفتند.

شناسایی جسد دختر 16 ساله از سوی مرد مغازه دار

تجسس های پلیسی ادامه داشت که یکی از مغازه داران منطقه با دیدن تصویر دختر نوجوان ادعا کرد که یک مرد با در دست داشتن عکس دختر جوان به مغازه ام آمد و به دنبال دخترش می گشت و عنوان کرده بود دخترش با مادرش دعوا کرده و از خانه خارج شده است.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران در تهران تجسس های میدانی را آغاز کنند و خیلی زود خانواده دختر 16 ساله را شناسایی کردند و پدر جوان نیز با دیدن تصویر جسد ، دخترش را شناسایی کرد.

پدر این دختر 16 ساله گفت: دخترم مشکلی خاصی نداشت و ناراحت نبود و وقتی از خانه خارج شد موبایلش را با خودش نبرد که نگرانش شدیم و در خیابان به جستجو پرداختیم و حتی به کلانتری محل نیز اطلاع دادم تا اینکه پلیس به جلوی در خانه ام آمد و از مرگ دخترم خبر داد.

شکستن دست دختر نوجوان

تیم تشخیص هویت در بررسی جسد مشاهده کردند جسد کنار یک منبع آب است و یکی از دستانش شکسته شده است که با توجه به شکستگی دست احتمال می رود دختر 16 ساله از بالای منبع آب به پایین افتاده یا دست به خودکشی زده است اما بازپرس پرونده برای مشخص شدند علت مرگ دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود.

بنا بر این گزارش ، بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران با توجه به اینکه احتمال خودکشی یا اوردوز یا قتل داده می شود دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود و پس از بررسی علت مرگ تحقیقات پلیسی آغاز شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 678370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟