بازداشت برگزارکنندگان جشن عروسی در مشهد

صاحبان مجلس عروسی در یکی از روستاهای بخش هلالی به علت عدم تمکین مصوبه ممنوعیت برگزاری مجالس عروسی در وضعیت نارنجی شهرستان، بازداشت و پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش رکنا، مهندس زرقانی رئیس شبکه بهداشت و درمان جغتای گفت: در پی گزارشهای دریافتی برگزاری مراسم عروسی از یکی از روستاهای بخش هلالی در شب گذشته، با دستور دادستان شهرستان جغتای و هماهنگی شبکه بهداشت و نیروی انتظامی، صاحبان مجلس عروسی به علت عدم تمکین مصوبه ممنوعیت برگزاری مجالس عروسی در وضعیت نارنجی شهرستان، بازداشت و پرونده قضایی تشکیل شد.

برخورد با برگزارکنندگان مراسم های عروسی

وی افزود؛ ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان جغتای برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا را با توجه به وضعیت کشور و نارنجی شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد؛ هشدارهای لازم را دراین خصوص به اطلاع عموم شهروندان رسانده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بیان کرد: با توجه به وضعیت بحرانی و قرمز شدن بیشتر کشور و شهرستان سبزوار، و نارنجی شدن شهرستان همشهریان توصیه و مراقبت‌ها پزشکی و بهداشتی، مانند استفاده از ماسک، ماندن در خانه، پرهیز از مسافرت، و از حضور بی مورد در معابر و اجتماعات و عدم برگزاری مراسمات را جدی بگیرند، همکاری و همراهی همگانی جهت حفظ سلامتی و ابتلا بیش از پیش مردم شهرستان درکنترل این بیماری منحوس لازم و ضروری است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟