کلاهبرداری میلیونی به بهانه خرید دستکش لاتکس در تهران

مرد جوان با رسید جعلی بانکی دست به کلاهبرداری میلیونی در تهران زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت: 15 دی ماه سال گذشته پرونده ای از کلانتری 164 قائم با موضوع کلاهبرداری به دادخواهی شخصی به اسم "نادر" برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

کلاهبرداری با رسید بانکی جعلی

وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت، 15 مهر ماه 3 کارتن دستکش لاتکس برای فروش در فضای مجازی آگهی کردم که شخصی ناشناس در تماس تلفنی مدعی خرید دستکش ها را داشت. من هم از طریق تاکسی کالای مربوطه را برای وی ارسال و از طریق واتساپ رسیدی برای من ارسال و اعلام کرد مبلغ حدود 30 میلیون تومان را واریز کرده است که پس از بررسی متوجه شدم رسید ارسالی جعلی و وجهی به حسابم واریز نشده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت : به محض وصول پرونده به این یگان اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در راستای شناسایی مجرم کلاهبردار انجام که با تلاش کارآگاهان دایره مبارزه با کلاهبرداری پس از بدست آمدن سر نخ های لازم هویت فرد کلاهبردار که امیر نام داشت شناسایی شد .

دستگیری کلاهبرداری میلیونی در تهران

این مقام انتظامی تصریح کرد : با شناسایی هویت امیر و کشف رد پای وی در بزه کلاهبرداری کارآگاهان در گام بعدی مخفیگاه او را که در صادقیه کشف و در یک عملیات پلیسی ضمن دستگیری، وی را به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ شریفی ادامه داد: امیر در بررسی های پلیسی به بزه انتسابی اعتراف و در استعلام های لازم، مشخص شد متهم سابقه دار بوده و در یکی از محکومیت هایش هفت سال حبس و شصت میلیون تومان جزای نقدی از مراجع قضائی استان کردستان می باشد.

این مقام انتظامی افزود : با کشف جرم و اعتراف صریح مجرم به بزه انتسابی پرونده به دادسرای مربوط ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 675613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟