بازداشت سارق سابقه دار در تعقیب و گریز پلیسی

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "سلمان آدینه وند" فرمانده یگان امداد پایتخت گفت: ساعت 3:10 بامداد واحد گشت یگان امداد حین گشت زنی در محدوده میدان "شوش" به یک دستگاه خودروی سواری پراید سرمه ای رنگ به همراه یک نفر راننده مظنون شده که با استعلام از مرکزپیام مشخص شد پلاک نصب شده بر روی خودرو متعلق به آن نبوده و متعلق به پیکان سواری می باشد.

تعقیب و گریز پلیسی برای دستگیری سارق

وی عنوان کرد : ماموران با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل یگان امداد و استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودرو پراید دستور توقف دادند، ولی راننده خودروی پراید پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز به سمت میدان خیابان ری متواری و باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری می شود.

فرمانده یگان امداد ابراز داشت : پس از طی مسافتی خودروی مسروقه در میدان قیام به علت ترافیک متوقف که سریعاً افسراکیپ برای دستگیری سارق به سمت خودرو می رود و در نهایت پس از طی مسافتی خودرو متوقف و راننده آن در یک عملیات پلیسی خلع سلاح شده و دستگیر می شود.

سرهنگ آدینه وند با بیان اینکه متهم موصوف از سارقان سابقه دار و پیش تر به جرم سرقت خودرو و حمل مواد مخدر د ستگیر شده است، افزود: با بررسی بیشتر سرقتی بودن خودروی سواری پراید مسجل و متهم برای تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس پیشگیری تهران شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 675570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟