شناسایی سارق قطعات الکترونیکی

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" بیان داشت: مالک خودرویی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد، دهم اسفند ماه خودروی ام را در مقابل منزلم در محدوده غرب تهران پارک کردم ولی زمانی که به خودرو مراجعه کرده متوجه شدم اموالی از قبیل: لوازم و قطعات الکترونیکی شرکتم به ارزش 5 میلیارد ریل به سرقت رفته است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارق یک نفر بوده و با یک دستگاه خودروی پژو پارس بژ رنگ سرقت را مرتکب شده است، ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت سارق شناسایی و مشخص شد که وی سابقه دار می باشد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در ادامه بررسی های مخفیگاه وی در حوالی میدان آزادی شناسایی ولی مشخص شد که متهم به محل سکونتش تردد ندارد و در پاتوق های مختلف به سر می برد.

این مقام انتظامی تصریح کرد : کارآگاهان با تلاش بی وقفه موفق می شوند پاتوق وی را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم در پاتوقش دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ اختیاری افزود: متهم در بازجوئی ها ی پلیسی به سرقت از داخل خودرو شاکی معترف و اظهار کرد، با خودروی خواهرم سرقت را انجام داده ام.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت : متهم با صدور قرار مناسب برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار این پایگاه قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟