کشف محموله بزرگ مواد مخدر در زاهدان

به گزارش رکنا، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان گفت: حدود یک تن موادمخدر از نوع حشیش و تریاک توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)در منطقه جون آباد زاهدان در چند روز گذشته کشف شده است.

علی زندی روز سه‌شنبه با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و تقدیر از تلاش های شبانه روزی این عزیزان اظهارداشت: با پیگیری‌ها و اقدامات اطلاعاتی اداره‌کل اطلاعات سیستان و بلوچستان یک باند قاچاق مواد مخدر در منطقه جون آباد زاهدان مورد ضربه قرار گرفت.

وی ادامه داد: سربازان گمنان امام زمان(عج) در این عملیات موفق شدند حدود یک تن موادمخدر از نوع حشیش و تریاک را کشف و یک دستگاه خودروی تویوتا قرمز رنگ را ضبط کنند.

کشف یک تن موادمخدر در زاهدان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه با موادمخدر و برخی معضلات و آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک دغدغه اصلی در جامعه مطرح است بطوریکه رهبر معظم انقلاب شخصا در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود کردند و پنج آسیب اولویت‌دار توسط ایشان اعلام شده که یکی از مهمترین کلید واژه‌های این نوع آسیب‌ها، موضوع مبارزه با موادمخدر است.

وی بیان کرد: امروز نسل پویای جامعه مورد هدف قرار گرفته‌ و این موضوع علت‌های متفاوتی دارد که مهمترین آن خانواده است یعنی زمانیکه معنویت و ارتباط با والدین در محیط خانواده کمرنگ شود، فرزند گرفتار مشکلاتی از جمله اعتیاد خواهد شد.

زندی با اشاره به اینکه امروز هیچ دستگاه، ارگان و حتی دولت به تنهایی قادر به مبارزه با مواد مخدر نیست، گفت: استکبار جهانی و در رأس آن ایالات متحده آمریکا که سردمدار و به اصطلاح منادی آزادی بودند بعد از ورود بهافغانستان جز فقر، پوچی و نیستی چیز دیگری به ارمغان نیاوردند و آمار دفتر سازمان ملل حکایت از رشد چند صد برابری کاشت و داشت مواد مخدر در این کشور را دارد.

وی بیان کرد: هم‌افزایی و هم‌گرایی خوبی در زمینه پیشگیری و درمان در سیستان و بلوچستان وجود دارد که امیدواریم آسیب‌های اجتماعی بویژه اعتیاد به حداقل برسد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟