رقص دختر گنبدی درخانه مرد شیطان صفت! / سقط جنین فاش شد + فیلم و جزییات اعتراضات گنبدی ها
حجم ویدیو: 2.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

به گزارش رکنا، ماجرای آزار جنسی دو دختر بچه 7 و 8 ساله در روستای ترکمن‌نشین عرب سرنگ از توابع گنبد کاووس به شدت تکان‌دهنده در حالی خبرساز شد که مردم این شهرستان در اعتراض به این حادثه دست به تجمع زدند.

درباره هویت فرد آزارگر در فضای مجازی حرف و سخن بسیار بود و حتی برخی شایعه کردند او در آن منطقه صاحب نفوذ بوده است، اما این موضوع به تایید آگاهان محلی نرسید. با این حال آنچه مسلم است این فرد میانسال بوده و در نزدیکی محل سکونت این دو کودک نگهبان یک شرکت بوده است.

خلیلی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گنبد کاووس گفته «به گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنان تعرض کرده است. متهم به دادستانی احضار و پس از اخذ اظهارات، اتهام آدم‌ربایی به او تفهیم و با صدور قرار بازداشت موقت، فعلا روانه زندان شد! برای بررسی موضوع تجاوز هم، این دو کودک به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی، موضوع تجاوز را رد کرد.»

سرهنگ علیرضا نصیری رضی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان هم در این رابطه عنوان کرده «عصر روز یکشنبه به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع درگیری در یکی از روستا‌های گنبد کاووس، بلافاصله ماموران به محل اعزام و مشخص شد که چند نفر با شکستن شیشه یک اتاقک نگهبانی فردی را مورد ضرب و شتم قرار دادند که ماموران افراد را به آرامش دعوت کرده و به درگیری پایان دادند. با پیگیری‌های پلیس مشخص شد علت ضرب و شتم این فرد، اتهام وی به آزار و اذیت دو دختر بچه بوده است.»

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم و معرفی وی به مراجع قضائی، گفت: «متاسفانه پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، عده‌ای فرصت‌طلب با دامن زدن به این موضوع، با مطرح کردن مسائل قومی و قبیله‌ای کذب، قصد برهم زدن آرامش منطقه را داشتند که با حضور به‌موقع پلیس و ورود قاطعانه دستگاه قضایی موضوع پایان یافت.»

متهم تجاوز به کودکان گنبدکاووسی دختران را برهنه وادار به رقص کرد!

 خوجملی این حادثه را اینگونه تعریف می‌کند: مردی که به این دو کودک تعرض کرده، متاهل بوده و بیش از ۵۰ سال هم سن دارد. محل کار این فرد جایی در نزدیکی محل سکونت دو کودک بوده و با خانواده آن‌ها مراوده داشته است به همین دلیل هم آن‌ها برایش گاهی آب و غذا می‌بردند. در واقع نان و نمک آن خانواده را می‌خورده است.»

وی ادامه می‌دهد: «روز حادثه این فرد دو کودک را اغفال و برهنه کرده و با رقص و پایکوبی کودکان را مورد لمس بدنی و تعرض بدون رابطه جنسی قرار داده است. فرد برای لذت‌جویی از کودکان سوء استفاده کرده است. یکی از کودکان فرار کرده و به خانه می‌رود طبیعتا خانواده و مردم هم موضوع را می‌فهمند تعداد زیادی از مردم روستا جمع شده و سراغ مرد می‌روند و او را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند.»

این فعال اجتماعی عنوان می‌کند: «موضوع را به دهیار که آن زمان در روستا حضور نداشته اطلاع می‌دهند او نیم ساعت بعد به روستا می‌رسد و رئیس پاسگاه آق آباد را به محل حادثه می‌برد که ماموران نیروی انتظامی مرد را بازداشت کرده و به شهر می‌روند.»

دهیار روستای عرب سرنگ به اتهام دعوت به شورش بازداشت شد

خوجملی توضیح می‌دهد: «ماموران از دهیار روستا به اتهام دعوت مردم به شورش و قانون‌شکنی شکایت کرده و او را بازداشت می‌کنند که به قید وثیقه بعد از یک شبانه‌روز آزاد می‌شود. اما اگر این مساله به محکومیت دهیار و همراهانش منجر شود اوضاع بسیار نامطلوب خواهد شد و پرونده‌سازی برای این افراد کار درستی نیست.»

وی با تاکید براینکه متهم در حال حاضر در بازداشت موقت به سر می‌برد، خاطرنشان می‌کند: این موضوع نشان دهنده ورود خوب دادستانی به موضوع با توجه به شرایط بوده و این قرار مناسبی برای این فرد است.

خوجملی تصریح می‌کند: «آنطور که از شواهد مشخص است این حادثه سازمان یافته و سیستماتیک نیست. یعنی کسی یا کسانی یا نهادی پشت آن نبوده است بلکه این ماجرای تلخ ناشی از یک خطای بسیار زشت و بد فردی است و پای هیچ قوم و قبیله‌ای را نمی‌توان با شواهد فعلی به میان کشید.»

سابقه متهم تجاوز در گنبد کاووس

وی اضافه می‌کند: براساس برخی روایات این فرد قبلا هم سابقه شرارت و کودک‌آزاری داشته است، یعنی حدود ۵ سال پیش باعث می‌شود که یک دختر ۱۴، ۱۵ ساله باردار شود که خانواده از ترس آبرو موضوع را پیگیری نکرده و جنین را سقط می‌کنند، موضوع هم پنهان می‌ماند تا اینکه چند سال بعد یعنی دو روز پیش این اتفاق رخ می‌دهد.

این فعال اجتماعی با یادآوری اینکه دو سال پیش هم در روستای ترکمن‌نشین نارکلاته از توابع رامیان استان گلستان حادثه‌ای رخ داده است، عنوان می‌کند: معلم ۶۰ ساله مدرسه روستا تعدادی از دختران دبستانی را مورد تعرض قرار می‌داده است. وقتی مردم متوجه می‌شوند او فرار می‌کند. ما آن زمان گزارش‌هایی در این خصوص نوشتیم، اما خانواده‌ها موضوع را پیگیری نکردند. دهیار آن روستا که از نزدیکان بچه‌ها بود عنوان کرد که این فرد ۷۵ ضربه شلاق را تحمل کرده و بعد هم تبعید شده است. اما به صورت دقیق مردم آن روستا نمی‌دانستند که مجرم چه مجازاتی را تحمل کرده است.

وی می‌گوید: ما نمی‌خواهیم که این حادثه هم سرانجامی مانند حادثه قبلی پیدا کند به همین دلیل هم از فعالان رسانه‌ای دعوت کرده‌ام که این ماجرا را پیگیری کنند.

شاید متهم آزار کودکان بی‌گناه باشد، بررسی می‌کنیم!

محمد شهرکی رئیس شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری گنبد کاووس  می‌گوید: در شهرستانی که حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد اختلافاتی رخ می‌دهد. اما موضوع آنطور که در فضای مجازی بزرگ و منتشر شده نبوده است.

وی ادامه می‌دهد: بررسی‌های که از سوی پزشکی قانونی صورت گرفته نشان می‌دهد که تجاوزی صورت نگرفته و نوعی بچه‌آزاری بوده است. آنطور که شنیده‌ام، تعرضی نبوده و متهم از دو کودک می‌خواهد که برقصند، فردی که از آنجا رد می‌شده به خانواده اطلاع می‌دهد که با بچه‌های شما بدرفتاری می‌شود.

رئیس شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری گنبد کاووس با بیان اینکه متهم نگهبان یک شرکت و متاهل بوده است، عنوان می‌کند: با شنیدن ماجرای دو کودک تعدادی از اهالی روستای محل زندگی دو دختربچه به سمت محل نگهبانی این فرد رفته و آنجا را به آتش می‌کشند.

وی اظهار می‌کند: خانواده این دو کودک ۷، ۸ ساله سال‌ها با نگهبان رفت و آمد داشتند، آنطور که شنیده‌ام روز حادثه هم دو کودک برای این فرد غذا می‌برند، که احتمالا به دلیل آشنایی و اینکه این فرد بچه‌ها را از خود می‌دانسته است، از آن‌ها خواسته برقصند. البته هنوز لازم است که در این پرونده بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد.

شهرکی می‌گوید: بر اساس این موضوع عده‌ای اراذل و اوباش در فضای مجازی مطالبی منتشر کردند و حتی موضوع را به مسائل قومیتی ربط دادند و ضد انقلاب قصد داشت اختلاف قومیتی بین ترکمن‌ها و دومین قومیت بزرگ این منطقه ایجاد کند. در حالیکه موضوع ربطی به این مسائل ندارد و قومیت‌های مختلف در این منطقه به راحتی کنار هم زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه متهم در حال حاضر بازداشت است، خاطرنشان می‌کند: شاید خانواده امروز هم به این نتیجه رسیده باشند که هیچ قصد و غرضی در کار نبوده است، اما روز اول به آن‌ها بد موضوع را رسانده باشند. موضوع با بررسی‌های بیشتر حتما روشن می‌شود و شاید متهم هم بی‌گناه باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رویداد 24

کدخبر: 672784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟