ناهید حسین پور هیکل آباد کیست؟ / ماجرای موجودی ۶۷ میلیارد تومانی چه بود؟ + عکس

به گزارش رکنا، چندی قبل ویدئویی از یک کارت بانکی با موجودی چند ده میلیاردی در فضای مجازی منتشر شد.
در این ویدئو فردی با استفاده از یک دستگاه کارتخوان از این کارت بانکی که نام ناهید حسین پور هیکل آباد بر روی آن حک شده موجودی می‌گیرد و رسید دستگاه موجودی کارت را رقمی بیش از ۶۷ میلیارد تومان نشان می‌دهد.

به دنبال انتشار این ویدئو که در آن ادعا شده بود این کارت بانکی در فروشگاهی جا مانده بود، شایعه شد کارت مذکور متعلق به همسر یکی از فرماندهان ارشد سپاه در استان آذربایجان شرقی به نام سردار پاسدار عابدین خرم است.

ماجرای موجودی ۶۷ میلیاردی کارت بانکی یک زن؛ ناهید حسین پور هیکل آباد کیست؟

ماجرای موجودی ۶۷ میلیاردی کارت بانکی یک زن؛ ناهید حسین پور هیکل آباد کیست؟

اما پلیس فتای استان آذربایجان شرقی این شایعه را رد کرد.

پس از مطرح شدن این شایعه ویدئویی از اعترافات ناهید حسین پور هیکل آباد توسط پلیس فتای استان آذربایجان شرقی منتشر شد. در این ویدئو که با تصاویر شناسنامه‌ی ناهید حسین پور هیکل آباد همراه است، این زن خود را صاحب کارت بانکی مذکور معرفی می‌کند.

او هر گونه نسبت سببی و نسبی با سردار خرم را رد می‌کند و در ویدئو تصویر صفحه‌ی ازدواج شناسنامه‌ی وی به نمایش درمی آید که در آن نام دیگری ثبت شده است.

ناهید حسین پور هیکل آباد می‌گوید مبلغ موجودی کارت جعلی بود و این کارت هیچ موجودی ندارد. او خود را نیز فریب خورده‌ی عده‌ای عنوان می‌کند.

ماجرای موجودی ۶۷ میلیاردی کارت بانکی یک زن؛ ناهید حسین پور هیکل آباد کیست؟

پلیس فتای استان آذربایجان شرقی می‌گوید بررسی‌ها نشان داده نه کارت چنین موجودی دارد و نه چنین دستگاه کارتخوانی در استان آذربایجان شرقی وجود دارد. به گفته‌ی پلیس فتای استان آذربایجان شرقی، انتساب این کارت به مقام نظامی مذکور با هدف تشویش اذهان عمومی صورت گرفته بود.

در ادامه‌ی ویدئوی منتشر شده از سوی پلیس فتای استان آذربایجان شرقی تصویر کارت بانکی دیگری از ناهید حسین پور هیکل آباد به عنوان نمونه‌ی دیگری از کلاهبرداری به همین شیوه با نام این زن به نمایش درمی آید. رسید موجودی این کارت نیز رقمی میلیاردی را نشان می‌دهد.

ماجرای موجودی ۶۷ میلیاردی کارت بانکی یک زن؛ ناهید حسین پور هیکل آباد کیست؟

پلیس فتا می‌گوید موجودی کلان این کارت‌ها به صورت حبابی و با هدف کلاهبرداری ایجاد می‌شود و موجودی واقعی آن‌ها رقم بسیار اندکی است و این افراد در حقیقت یک باند تبهکار هستند که بار‌ها با همین ترفند از افراد مختلف کلاهبرداری‌های میلیونی کرده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟