موبایل قاپان حرفه ای شکار دوربین مداربسته شدند

2 موبایل قاپ حرفه ای که در شرق تهران دست به موبایل قاپی می زدند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: اوایل بهمن ماه وقوع سرقت تلفن همراه به شیوه قاپیدن در سطح حوزه استحفاظی پایگاه ششم به پلیس آگاهی ارجاع شد و رسیدگی تخصصی و کشف جرم در دستور کار کارآگاهان قرارگرفت.

موبایل قاپ حرفه ای شکار دوربین مداربسته شد

وی افزود: کارآگاهان با پایش محدوده های وقوع سرقت و بررسی فیلم دوربین های مداربسته موفق می شوند 2 نفر از سارقان گوشی قاپ به اسامی «توحید» 19ساله دارای یک فقره سابقه کیفری و«رضا» 19 ساله دارای دوفقره سابقه کیفری را شناسایی کنند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: ادله بدست آمده حاکی از آن بود که توحید و رضا با یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا اقدام به سرقت می کنند که تصویر آنها به روئت مالباختگان رسید و این افراد را به عنوان سارق خود شناسایی کردند در این راستا با اشراف عملیاتی کارآگاهان و تحت نظر قرار دادن باند مورد نظر و انجام تحقیقات، محل اختفاء و پاتوق هردو متهم در میدان بهاران و خیابان قزوین در شرحی کامل با ارائه دلایل و مستندات موجود به اطلاع مقام قضائی رسید و دستورات لازم اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از چند روز تحت نظر قرار گرفتن مخفیگاه متهمان در یک عملیات پلیسی در سحر گاه 18 بهمن ماه هر 2 متهم دستگیر و در بازرسی محل اختفاء تعداد 2 گوشی مسروقه و یک قبضه قمه کشف شد، که با ارائه مستندات و مدارک کافی و مواجهه با مالباختگان در نهایت لب به اعتراف گشوده و بیان داشته اند که تا کنون تعداد 25 فقره سرقت به شیوه قاپیدن انجام داده اند.

کنجوریان گفت: در تحقیقات تکمیلی متهمان بیان داشتند که گوشی های مسروقه را به فردی به اسم «سهراب» به قیمت 100 میلیون در میدان شوش می فروختند که شناسایی و دستگیری مالخر ادامه دارد و متهمان نیز با قرار تامین مناسب، در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 670345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟