موبایل قاپ تکرو دستگیر شد

موبایل قاپ تکرو که در تهران دست به سرقت موبایل می زد در عملیات پلیسی دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "کارآگاه علی کنجوریان" بیان داشت: باتوجه به وقوع سرقت های متعدد قاپ زنی موبایل در یک ماه گذشته توسط یک دستگاه موتورسیکلت پالس در محدوده خیابان 17 شهریور ، موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت که در این خصوص با حضور ماموران در محل های وقوع جرم و تحقیقات میدانی و جمع آوری اطلاعات در یکی از صحنه های سرقت تصویری واضح از سارق به دست آمد.

موبایل قاپ تهرانی دستگیر شد

وی افزود: با تمرکز کارآگاهان و تحقیقات بر روی سوژه و استفاده از شیوه های نوین کشف جرم هویت احتمالی سارق مشخص شد و تصویر سارق به تائید چند نفر از شکات رسید و با اطمینان از اینکه سوژه مورد نظر یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار است، با استفاده از سامانه های پلیس، هویت دقیق متهم به نام «مهیار» 26 ساله ساکن شرق تهران با دوفقره سابقه کیفری شناسایی و مشخص شد وی مالک یک دستگاه پالس قرمز رنگ است که با مخدوش کردن پلاک، اقدام به سرقت می کند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: در ادامه تحقیقات مخفیگاه وی شناسایی و با تجمیع تحقیقات، با ارجاع پرونده به شعبه 6 بازپرسی دستورات لازم در خصوص دستگیری متهم اخذ و مخفیگاه متهم چند روز تحت نظر قرار گرفت که پس از اطمینان از حضور سوژه در مخفیگاه ، در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر، موتور سیکلت مورد استفاده در سرقت توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی منکرهرگونه سرقت بود و مدعی شد پیک موتوری است، اما با ارائه دلایل و مدارک و مواجهه حضوری با شاکیان در نهایت لب به اعتراف گشود و توسط 20 نفر از شکات به عنوان سارق شناسایی شد.

دستگیری مالخر گوشی های سرقتی

کنجوریان افزود: «مهیار» در بازجویی ها اظهار داشت گوشی های سرقتی را به فردی به نام «فریبرز» 40 ساله ساکن خیابان خاوران فروخته است، پس از هماهنگی با مقام قضائی مالخر در منزل خود دستگیر و در بازرسی انجام شده، 30 دستگاه گوشی مستعمل که قطعات آن باز شده بود کشف و ضبط شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: متهمان با توجه به اعتراف صریح به جرم خود با قرار تامین مناسب برای تکمیل تحقیقات در اختیار این پایگاه هستند و تلاش ها برای شناسایی سایر شکات همچنان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟