رییس باند دزدان تهرانی در سمنان زندانی بود! + عکس

سارق جوان که با همدستی 3 تن از دوستانش دست به سرقت منزل می زد در زندان سمنان شناسایی شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: رسیدگی به پرونده یک فقره سرقت خانه به دادخواهی مالباخته به آدرس قیطریه که طبق گفته وی 27 تیر ماه سارقان از طریق بالکن وارد خانه شدند و اموالی شامل وجه نقد و طلا به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان به سرقت برده اند، آغاز شد؛ طبق گفته شاکی، سارقان 4 نفر بودند که با خودروی پراید که شماره پلاک آن مشخص نبوده، اقدام به سرقت کرده اند.

بازداشت سارق حرفه ای در زندان سمنان

وی ادامه داد: پس از بررسی صحنه سرقت ردپایی از سارقان بدست آمد که با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم سرنخ های بدست آمده کارآگاهان را به یکی از مجرمان حرفه ای و سابقه دار به نام «ابراهیم» رساند، در نتیجه دستگیری وی به عنوان متهم پرونده در دستور کار قرار گرفت .

شریفی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی و پیوست کارآگاهان نشان داد که ابراهیم مدتی بعد از سرقت توسط پلیس سمنان دستگیر شده و اکنون در زندان در حال تحمل کیفر است که با هماهنگی مقام قضایی متهم برای تحقیقات تحویل پلیس آگاهی تهران شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه متهم منکر سرقت بوده اما پس از مواجهه با ادله متقن کارآگاهان لب به اعتراف گشود و اظهار داشت، با همدستی «سالار، محمد و کرم» با یکدستگاه خودروی پراید که متعلق به «کرم» بود به محل سرقت مراجعه کردیم و از طریق بالکن وارد منزل شاکی شده و اقدام به سرقت طلا و اموال شاکی کردیم و با همکاری همدستان خود طلاها را به دلالی در بازار طلافروشان به قیمت 60 میلیون تومان فروخته ایم.

شریفی خاطرنشان کرد: پرونده به همراه متهم به شعبه 4 دادیاری ناحیه یک ارسال و متهم با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد و با توجه به شناسایی سایر اعضای باند دستگیری متهمان در دستور کار قرار دارد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 668317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟