سوختن پسر نوجوان خانواده اش را فقیر کرد / پلیس اهوازی فرشته شد + عکس ها

مرد اهوازی بخاطر  فقر به خانه پدرزنش رفت که پلیس را بالای سر خود دید.

به گزارش گروه حوادث رکنا، 9 اسفند ماه امسال مردی در تماس با پلیس 110 از مزاحمت های دامادش در خانه شان خبر داد و تیمی از ماموران کلانتری 18 کوی ملت اهواز برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا کردند.

2

زندگی در خانه پدرزن به خاطر فقر

ماموران زمانیکه در محل حاضر شدند و مردی با مراجعه به ماموران عنوان داشت که دختر و دامادشان به خانه آنها مراجع کرده و دیگر از آنجا خارج نمی شوند.

سروان سید یاسین دردارپور وقتی وارد خانه قدیمی شدند با مرد جوانی که زیر پتو در حال استراحت بود روبرو شدند و مرد جوان وقتی پلیس را بالای سر خود دید ادعا کرد که بخاطر فقر و داشتن خانه و هر نوع وسیله خانه به خانه پدرزنم که آنها نیز وضعیت مالی خوبی ندارند آمده و همراه همسرم و 2 فرزندم به این خانه پناه آوردیم.

داماد خانواده گفت: چند سال قبل یکی از فرزندانم دچار سوختگی شدید شد و همه زندگی ام را فروختم و هزینه درمان فرزندم کردم، به همین دلیل دچار فقر شدم و همه زندگی ام را از دست دادم.

وی افزود: پزشکان به خاطر سوختگی شدید فرزندم عنوان کردند که گرمای خوزستان باعث سوزش بدن پسرم می شود و خواستند تا به منطقه خوش آب و هوایی برویم اما شرایطش را ندارم.

3

کمک پلیس به خانواده فقیر

سروان سید یاسین درداپور از کلانتری 18 کوی ملت اهواز وقتی صحبت های داماد مرد شاکی را شنید اقدام به جمع آوری پول از اطرافیان خود برای کمک به این مرد کرده است و قصد دارد با جمع آوری پول خانه ای برای این خانواده تهیه و هزینه های درمان پسر خانواده را نیز تامین کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 667894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟