کمک یک میلیاردی برای آزادی پدران زندانی

همزمان با ولادت امام علی (ع)، طرحی تحت عنوان «پویش به عشق علی برای پدر» برگزار شد که طی آن یک میلیارد و ۱۵۰ هزار تومان برای آزادی زندانیان پدر با جرایم مالی جمع آوری شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، همزمان با ولادت امیر المومنین (ع)، طرح « پویش به عشق علی برای پدر» با مشارکت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی، تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا و خیریه همت برای آزادی زندانیان پدر با جرایم مالی برگزار شد.

به گزارش رکنا، این در حالی است که از ابتدای این هفته، رادیوهای چهارده گانه نیز در راستای تبلیغات از طریق فضای مجازی و پوستر برای جمع آوری کمک های مردمی اقدام کردند.

در این زمینه طی جلساتی که سازمان صدا و سیما (رادیو) و سازمان زندان ها برگزار کردند ، مقرر شد تا زندانیان با جرایم مالی کمتر در اولویت آزادی قرار گیرند.

همچنین در این راستا شاهد کمک های مردمی بسیار و حمایت بسیاری از بازیگران و ورزشکاران از جمله علی پروین، کوروش باقری، علیرضا دبیر، ستار همدانی، جعفر سمیعی، محمدرضا طالقانی، علیرضا حیدری، فردین معصومی، حسین رضازاده، حسن رنگ رز، آرش اسدی، هوتن خداپرست، سبحان ارکرامی، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ ) بودیم.

لازم به ذکر است، تمام رادیوها از جمله رادیو نمایش با گفت و گو با هنرمندان، رادیو قرآن با گفت و گوبا مبلغان و همچنین رادیو جوان، سلامت، ورزش و پیام نیز در راستای تبلیغات در این زمینه گام برداشتند.

این اقدام، بعد از اتمام جمع آوری کمک مردمی با اعلام فهرست از سوی سازمان زندان ها برای آزادی این زندانیان، اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

بعد از آزادی این زندانیان ، برای شفاف سازی و افزایش اعتماد مردمی از طریق رادیو گفت و گو با این افراد صحبت خواهد شد.

گفتنی است، به طور کلی هدف از این اقدام این است که آزادی یک پدر موجب کاهش مشکلات و فساد و آسیب در یک خانواده می شود بنابراین شادی حقیقی را با این اقدام به جامعه و خانواده ها منتقل خواهد شد. امید است با چنین اقدام ارزشمند شاهد بهبود وضعیت و شادی بخشیدن به بسیاری از خانواده های زندانیان باشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟