اقدام شیطانی با دختر ورزشکار مدال آور ایرانی توسط پسرعمه اش / او خودکشی کرد!

دختر جوان تهرانی پس از این که مورد تجاوز قرار گرفت خودکشی کرد.

سال گذشته دختر ورزشکاری به کام مرگ فرو رفت و رسانه‌ها مرگ وی را ایست قلبی اعلام کردند . با گذشت چند ماه از مرگ دختر مدال آور ، پدر و مادر وی به پلیس آگاهی رفتند و شکایتی را مطرح کردند.

مادر وی گفت :چندماه بعد از مرگ دخترم، در اتاق خواب او دست نوشته ای پیدا کردم که با خواندن آن شوکه شدم.دخترم در نامه ای نوشته بود تحت آزار یک شیطان قرار گرفته و چون نمی توانست این ماجرا را تحمل کند در سکوت و تنهایی به استقبال مرگ رفته است.

این زن در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: دخترم در نامه عامل جنایت سیاه را معرفی کرده و گفته بود پسر عمه اش او را آزار داده و خواهر و مادر او نیز از این جریان مطلع هستند .

پشت پرده خودکشی دختر جوان تهرانی

با این شکایت پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قضات دادگاه ازکارشناسان پزشکی قانونی قانونی خواستند تا به بررسی نمونه های کشف شده بپردازد .

در این میان پسر عمه قربانی با دستور قضایی به عنوان متهم بازداشت شد اما جنایت سیاه را انکار کرد .

پسرجوان گفت :من هرگز دختر دایی ام را آزار نداده ام و نمی دانم چرا او در نامه چنین موضوعی را مطرح کرده است .من حتی حاضرم برای انجام معاینات به پزشکی قانونی بروم تا بی گناهی ام اثبات شود.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد نمونه های بدست آمده از جنایت سیاه با متهم جوان مطابقت ندارد وی آزاد شد.

اما چون کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کرده بود دختر جوان قبل از خودکشی تحت آزار قرار گرفته است تحقیقات درباره این پرونده و برای افشای راز جنایت سیاه آغاز شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟