محموله شمش های طلا در کرج لو رفت / بازداشت 4 مرد میلیاردی

معامله گران شمش یک میلیاردی در کرج به دام افتادند و در این پرونده 4 متهم به جرم خود اعتراف کردند.فرمانده انتظامی استان از کشف شمش طلای قاچاق یک کیلوگرمی با ارزشی بیش از 10 میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این رابطه 4 نفر دستگیر و به پلیس امنیت منتقل شدند.
عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرج با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال شمش طلای یک کیلوگرمی قاچاق از استان تهران به استان البرز مطلع شدند.
به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان البرز افزود: بلافاصله ماموران با انجام اقدامات پلیسی خودرو حامل شمش طلا را شناسایی و با ردزنی آن در منطقه جهانشهر کرج، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه 4 نفر را که در حال معامله شمش طلای قاچاق بودند دستگیر و به پلیس امنیت منتقل کردند.

شمش های طلا در کرج لو رفت

محمدیان با اشاره به توقیف 2 خودروی متهمان، اظهار کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک شمش طلای یک کیلو گرمی قاچاق به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال کشف کردند.
وی در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق را در اولویت کاری خود قرار داده و از شهروندان درخواست دارد در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، موضوع را از طریق شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟