بازداشت مامور قلابی میدان آزادی / او با خودروی سمند اخاذی می کرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر این که فردی خود را به عنوان مامور معرفی کرده و با مراجعه برخی افراد از آنان مبالغی را اخاذی می کند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری 181 وردآورد قرار گرفت.

اخاذی با خودروی سمند مرد مامورنما

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد که این مامور قلابی با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند اطراف میدان آزادی سوژه های خود را شناسایی و با ترفند های خاص و به بهانه های مختلف از آنان وجه نقدی را دریافت می کند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان کرد: پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی با دستگاه قضائی این مامور قلابی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از وی تعدادی تجهیزات قلابی پلیس کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: تاکنون 25 نفر شاکی در این خصوص شناسایی شده و متهم در تحقیقات فنی و تخصصی، به 30 فقره اخاذی از شهروندان اعتراف کرده است .

رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان از شهروندان خواست: فریب افراد جاعلی که به قصد اخاذی و کلاهبرداری با جعل عناوین و البسه نظامی و سازمانی ارگان های امنیتی و انتظامی وارد عمل شده و برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هرکاری می زنند را نخورده و در صورت مشاهده این گونه افراد مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 657964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟