کلاهبردار  40 میلیاردی در شمال کشور دستگیر شد / او همه زندگی اش را به نام خانواده اش زده بود

مرد کلاهبردار که خود را دلال ارز معرفی کرده بود دست به کلاهبرداری میلیاردی از مرد تهرانی زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: 23 دی ماه امسال پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به مبلغ 40 میلیارد ریال از سوی شعبه اول اجرای احکام دادگاه عمومی تهران به پایگاه سوم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم متواری ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی در خصوص شرح پرونده اظهار داشت، با شخصی که خود را دلال ارز معرفی می کرده آشنا و قرار شد که مبلغ 40 میلیارد ریال به حساب وی واریز کنم تا وی بعد از تبدیل آن به ارز، آنها را به چند شرکت خارجی حواله کند، پس واریزی مبلغ به حساب متهم وی دیگر پاسخگوی تماس های تلفنی ام نبوده و متواری شده است.

فریبکاری کلاهبرداری حرفه ای برای فرار از بدهکاری

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم شناسایی و مشخص شد که وی مدتی است در محل سکونتش تردد ندارد، افزود: همچنین در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد متهم کلیه اموال خویش را برای جلوگیری از مصادره شدن به نام سایر اعضای خانواده خود منتقل کرده است.

این مقام انتظامی افزود: در رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم در شمال تهران شناسایی کارآگاهان موفق شدند، در یک عملیات پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه سوم این پلیس انتقال دهند.

سرهنگ دستخال در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از دستگیری به جرم ارتکابی معترف شد، اضافه کرد: متهم با حکم قضائی روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟